آخرین ترانه ی باران

هیچ کس تردامن نیست ـ دیگران می پوشند ومابرآفتاب نهاده ایم ـ شمس تبریزی

آخرین ترانه ی باران

هیچ کس تردامن نیست ـ دیگران می پوشند ومابرآفتاب نهاده ایم ـ شمس تبریزی

بامرگ بازی می کنم _ شعری از زنده یاد نصرت درویش از کتاب آئینه

با مرگ..........شعری اززنده یاد  نصرت درویش از کتاب از آئینه گذر کردم  ( انتخاب سهیک )

بامرگ بازی می کنم

میهمان نوازی می کنم

گاهی زمن دوری کند

من دلربایی می کنم

گوید : زمان آخری

برخیز  لبخندی  گپی

شعری بخوان  سازی بزن

از پرده بیرون شو دمی

رد شو زباغ وائینه

راهی به بی راهی  بزن

گویم : ضعیفم  خسته ام

نه پای رفتنی نه شوق ماندنی

شبها به شوق دیدنت

درصبح های سرزده

لحظه شماری می کنم

اما دوباره می رسد

یک روز دلتنگ دگر

.....................................

بامرگ بازی می کنم _ میهمان نوازی می کنم

بااو رفیق و همدمم  _ بامن غریبی می کند

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هومن 24 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 08:06 ب.ظ http://abar.blogsky.com

سلام
تفاوت سایت من و شما در یک حرف می باشد ....
همان حرفی که می سازد تبر را
می سازد تیشه را
می سازد تیر را .....
آری تفاوت وبلاگ من و وبلاگ شما در یک حرف می باشد اما وبلاگ شما در چه محیطی و وبلاگ ما در چه محیطی ....
هرچه فکر کردم رابطه ای نیافتم جز همین تفاوت ...به همین خاطر شما را اضافه می کنم اگر اجازه بدهید .....لطفا به وبلاگ من سری بزنید و اجاره را صادر کنید ...ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد