آخرین ترانه ی باران

هیچ کس تردامن نیست ـ دیگران می پوشند ومابرآفتاب نهاده ایم ـ شمس تبریزی

آخرین ترانه ی باران

هیچ کس تردامن نیست ـ دیگران می پوشند ومابرآفتاب نهاده ایم ـ شمس تبریزی

برگرد جهان بگرد تا ما بشوی............ سپتامبر 2011

برگرد جهان بگرد....


برگرد جهان بگرد تا ما بشوی

ازخویش رها ما بشوی....... ما بشوی

گر طالب و خواهان بصیرت هستی

می کوش به جمع تا مهیا بشوی

هرجا که مرام وآئین جدید

هرگوشه پراز نقش و نگاری تازه

بگذر ز حدیث وتکرار کهن

گر نو بشوی تا به ثریا بروی

هستی رمزی است مبهم  وناپیدا

گرفکر کنی راهی صحرا بشوی

من گشتم وگشتم همه جا

از دل سرد زمین تا به فلک تا بهوا

من مات شدم زرنگ های هستی

من مست شدم زقال وقیل ونجوا

رفتم به دل جنگل سرسبز سترگ

دیدم که هزار برگ از خرد ودرشت......... هریک به زبان خاص بامن میگفت

گرخاک شوی نگا ه فردا بشوی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد