آخرین ترانه ی باران

هیچ کس تردامن نیست ـ دیگران می پوشند ومابرآفتاب نهاده ایم ـ شمس تبریزی

آخرین ترانه ی باران

هیچ کس تردامن نیست ـ دیگران می پوشند ومابرآفتاب نهاده ایم ـ شمس تبریزی

یاران هنوز هم زنده ام به عشق وامید.....سهیک

با همین دیده گان اشگ آلود

ازهمین روزن گشوده به دود

به پرستو به گل به سبزه درود       ( ف مشیری)

 

دوستان بسیا ر نازنینم  دوستتا ن دارم همچنا ن وبسیا ر

از اینکه مد تی به دلیل زندگی درمکانی دورافتاده دسترسی آسان به شما نازنینان برایم دشوار شده  ا ز همه شما پوزش خواهی می کنم .

ازاینکه هم چنان بیاد من هستید خرسند وسپاسگزارم ومنهم بهترین لحطات زندگی ام را با یاد ونام بزرگ شما می گذرانم...

 که مرا............ عهدیست با جانان

قول می دهم نهستی ام رادرآینده نه چندان دور جبران کنم

روزگارم بد نیست

تکه نانی دارم

سرسوزن ذوقی *

هنوززنده ام وزندگی رابو می کشم وباشعروشوروترانه ویا د روزهای زندگی را بهم می چسبانم

وقتی آخرین ترانه ی باران به این دنیای مجازی پاگذاشت هرگز باورنمی کرد که بهترین دوستان حقیقی را دراین دنیای کلمه وواژه واشاره وسکوت پیدا خواهد کرد ولی اکنون چنین شده واین درخت باران خورده قدیمی جنگل خود را درمیان زیباترین وماندگارترین گل های خودروی چمن زاری وسیع احساس می کند

گل های  رنگارنگی که از شوروشعروشعور سرشارند.

سهیک مفتخراست که درکنار همسروهمراه وهمگام بزرگ زندگی اش دوستانی دارد که جملگی عاشقند وشیدا وزندگی راباهمه پستی وبلندیهایش  دوست می دارند وهمیشه درمقام جستجوگری رها اندیش به دنیال پیدا کردن هزاران چراهای نقش یافته درذهن پویای خود هستند.

بنابراین آخرین ترانه باران تا آخرین نفس های باقی مانده اش درراه تقسیم به دست آورده های سالهای زندگی اش به  آنهایی که ازجذمیت وبه چاله افتادگی فکری - عقیدتی  گریزان وبیزارند لختی درنگ نخواهد کرد.

..............................

وبا تشکرویژه وفراوا ن ا ز بهترین گل زندگی ا م گل اندام به بهانه سالگشت بیست وهفتم خرداد وابتدای بیست وششمین سا ل زندگی مشترکمان

سالهایی که باعشق وشورگذشتند تا ما باسرافرازی تقویم زندگی مان با انبوهی از واژه های دوستت دارم ها سرشار کنیم.

گلی نازنینم ماندنی ترین سپا س ها را به پیشگاه بلند وسزاوار تو تقدیم می کنم

دوستت دارم هرروز بیش ا ز دیروز............. دوستدار وارادتمند همیشگی تو سهیک.

.................

حافظ مرید جام جم است ای صبا برو         وزبنده به بندگی برسا ن پیر جام را