آخرین ترانه ی باران

هیچ کس تردامن نیست ـ دیگران می پوشند ومابرآفتاب نهاده ایم ـ شمس تبریزی

آخرین ترانه ی باران

هیچ کس تردامن نیست ـ دیگران می پوشند ومابرآفتاب نهاده ایم ـ شمس تبریزی

بهارانه ای بیاد دوستان دلبندم..........سهیک

339....

بهارانه........ وبایاد نازنین دوستانم.

 

باتو بهار می شوم....

 

غنچه نا شکفته ام 

ای همه سبز چون چمن

خیزوبیا به سوی من

نغمه بخوان خنده بزن

باتو  بهارمی شوم

 

چشم سیاه گندمین

دلبرک خسته من

بازبیا به کلبه ا م

زردی چهره ام ببین

با تو شکوفه می زنم

باتو بهار می شوم

 

سیاه موی دل نشین

مهرفشا ن خوش سخن

بوی تو عطرصبحدم

زنوش باده ای چنین

مست وخراب می شوم

باتو بهار می شوم

 

بهانه ترانه ام

نگارخوش نشین دل

به شوق وقت دیدنت

روزشمار می کنم

گرچه پل میان ما

شکسته است وبی عبور

دو باره گر ببینمت

با تو بهار می شوم 

تقدیم به تو که مانند هیچکس نیستی وهرکسی که مانند توست

 سهیک >>> پائیز۲۰۰۶ تهران

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
بانوی باران 4 - فروردین‌ماه - 1386 ساعت 02:04 ب.ظ http://ronak5s.persianblog.com

عیدآمدوعید آمد


یاری که رمید آمد


عیدانه فراوان باد


تا باد چنین بادا !

.
.
.
درود به سهیک عزیز...سال نو مبارک... امید که سالی سرشار از سلامتی و خوشی و آرامش داشته باشید...دارم واسه یه مدت نه چندان طولانی از خونه ی بارونیم خداحافظی میکنم ولی فراموش کردن شما که ممکن نیست ....! .... موفق و پاینده باشید...خدا نگهدارتان...

سهیک 4 - فروردین‌ماه - 1386 ساعت 02:04 ب.ظ

دوستان نازنینم........

شورهردل نوشته ای می تواند دریک آن درذهنیت انسان جوانه زند بنابراین هر نوشته ای ممکنست مخاطبی داشته ویا نداشته باشد........

بهرروی نویسنده دل بیشتردل به واژه واحساس بسته است

دوستتان دارم بسیار........... سهیک

المیرا 4 - فروردین‌ماه - 1386 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام عمو
حالتون خوبه؟
از اومدنتون خوشحال و ممنونم .
امید که این روزها به شما و خانواده محترم خوش گذشته باشه .
شعری که نوشتید مثل همیشه بسیار دلنشین و زیباست .

مریم 4 - فروردین‌ماه - 1386 ساعت 11:28 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

زیبا بود!
دلتون شاد و همه ی روزهاتون بهاری باد!

شمیم 5 - فروردین‌ماه - 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://shamimmm.blogfa.com

سهیک عزیزم سلام و شاد باش به مناسبت نوروز...و بهار زیبا آنقدر شادم از حضور بهار که همه چیز برایم سبز است . سبز.ویافتم عشق را ...اهنگ وبلاگتان بسیار زیبا است دقایقی چشمانم را بستم و با تمام وجود لذت بردم...از طرف من به گلی جان هم سال نو را تبریگ بگویید...شعرتان همچو تمام نوشته هایتان دل ارام است....شاد باشید و بهاری....دختر شما:شمیم

فرداد 7 - فروردین‌ماه - 1386 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.ablimu.persianblog.com

نازنین دلبند...
بهار با تو دلنشین تر میشود...
بهارت سبز...
راه ات هموار...
سینه ات ستبر...
دلم برایت تنگ شده رفیق.
کاش راهمان به همین نزدیکی دلمان بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد